כל מה שצריך לדעת על פרסום באנרים לגוגל
במאמר זה נדבר על הנושא של באנר לפרסום בגוגל על מנת להשיג יותר חשיפה לעסק או למוצר שלכם. נסביר מה זה באנר, איך ליצור באנר איכותי לעסק, נדבר על גדלי באנרים ונסייע לכם לצלוח את המטלה המורכבת של יצירת באנרים לפרסום העסק שלכם באופן אפקטיבי.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה באנר?
באנר הוא פרסומת ויזואלית, והחלק החשוב ביותר בקמפיין השיווקי שלכם. עיצוב באנר אטרקטיבי ישפר את מעורבות הלקוחות ואת שיעורי ההמרה. הבאנר מוצב בדרך כלל באתר אינטרנט או בפרופיל מדיה חברתית כדי לקדם הצעה או פרסומת.
ישנם סוגים רבים של באנרים שתוכלו לבחור מהם: באנרים מונפשים, צורות שונות (מרובע, מלבני), באנרים בפורמט וידאו ובאנרים אינטראקטיביים (המאפשרים רמה מסוימת של אינטראקציה עם המשתמש).
גודל הבאנר הוא מה שמגדיר את הצורה והפרופורציות של הבאנר. זה יכול להיות בצורה אנכית, אופקית או מרובעת. ובדרך כלל ככל שהבאנר יותר גדול כך גדל הסיכוי שהגולש ילחץ עליו וכך קמפיין הפרסום שלנו יהיה יעיל יותר.
גודל באנרים לגוגל
ישנם גדלים שונים של באנרים שבהם אנחנו יכולים להשתמש כאשר אנחנו יוצרים קמפיין פרסום לגוגל ובדרך כלל מה שנהוג לעשות זה ליצור באנר אחד בגדלים שונים על מנת לקבל חשיפה רחבה ככל הניתן באתרים השונים ברחבי הרשת.
באתר של גוגל ניתן לצפות בגדלי המודעות שניתן לעשות בהם שימוש בעת פרסום לעסק
https://support.google.com/adsense/answer/6002621?hl=iw
ובמידה ואתם רוצים לצפות בתוכן באופן יותר מסודר וגם להוריד את התבניות של הגדלים השונים של גוגל ניתן לצפות בזה בצורה קלה ונוחה באתר Sizes.
חשוב לציין שגדלי הבאנרים משתנים במשך השנים ויש צורך לוודא שאתם מעודכנים בגדלים הנוכחיים על מנת להימנע ממצב שבו אתם יוצרים באנרים בגדלים שכבר לא קיימים.
נכון להיום הגדלים הנפוצים ביותר שמפיקים את התוצאות הטובות ביותר הם באנרים בגדלים 300×250, 336×280, 728×90, 300×600, 320×100.
סוגי באנרים
קיימים סוגים שונים של באנרים שבהם אנחנו יכולים לעשות שימוש בעת יצירת קמפיין פרסום לעסק.
באנרים מונפשים משתמשים בגרפיקה ובאנימציה כדי למשוך תשומת לב. באנרים סטטיים פשוט משתמשים בטקסט ובתמונות. באנרים של HTML5 נטענים בדפדפן ללא כל פלגין בעוד שבאנרים של פלאש דורשים את Adobe Flash Player לצפייה ולכן נכון להיום כבר לא משתמשים בהם יותר.
סוג באנרים נוסף שקיים ויכול להשפיע על תוצאות הקמפיין הוא באנר דינאמי שבו אתם מכניסים רק את הלוגו ואת הטקסט וגוגל ייצור עבורכם מספר גדול של באנרים שיפורסמו ברחבי הרשת. החיסרון של באנר מסוג זה הוא שלעיתים העיצוב שלו יראה פשוט מידי ולא יספק תוצאות.
נכון להיום מומלץ להשתמש בבאנרים סטטיים בעיקר בגלל שגוגל בשנים האחרונות מתחילים להגביל באופן משמעותי את האנימציה שניתן לעשות בה שימוש בבאנרים.
יצירת באנר אפקטיבי שמביא תוצאות
ניתן ליישם עקרונות של עיצוב באנר על מגוון סוגים שונים של באנרים, עם זאת, חשוב להיות מודעים לכך שהגודל והתוכן של הבאנר ישפיעו על האופן שבו הוא נתפס.
על מנת לקבל עיצוב מוצלח, ישנם מספר אלמנטים מרכזיים שכדאי לשלב בתהליך. ההיבט החשוב ביותר הוא לשמור על עקביות הצבעים והגופנים לאורך העיצוב. שנית, חשוב להשתמש בתמונות ובטקסט באיכות גבוהה על מנת שהעסק או החברה שלך ייראו כמקצועיים ומבוססים.
כאשר אתם יוצרים באנר לעסק אם אתם רוצים ליצור באנר שמספק תוצאות תצטרכו ליצור עיצוב איכותי ומקצועי ולעשות A/B Testing על כמות גדולה של באנרים במטרה לבדוק איזה באנר מספר את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלכם.
מאמר זה נכתב על ידי חברת ווב גרילה במטרה לסייע לכם ליצור באנרים לעסק שיעבדו בצורה טובה יותר ויספקו תוצאות ומהר.